سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Tecnology Of Mechanic

 

هر که به حکمت شناخته شود، چشمها او رابه دیده وقار و شکوه بنگرند . [امام علی علیه السلام]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?

پنج شنبه 87/8/30  ساعت 6:12 عصر

سایت های مرتبط با مکانیک

سایت ENGINEERING.COM همان طور که از اسم آن بر می آید در مورد مباحث مهندسی صحبت می کند . در سایت می توان موضوعاتی را که مد نظر مان است را از دو روش ، یکی داخل منابع سایت و دیگری از منابعWEB جستجو کنیم . همچنین می توان بسیاری مطالب و مقالات را در این سایت مورد مطالعه قرار داد و استفاده کرد . از امکانات دیگری که در این سایت قرار داده شده است می توان به LINK هایی به سایت های معتبر مهندسی مکانیک نام برد .

www.engineering.com

این سایت به نام STEAM & POWER در اینترنت قرار داده شده است و در این سایت به نیروی بخار و انرژی حاصل از آن و استفاده هایی که از این نیرو در صنایع به عمل می آید پرداخته می شود . در این سایت امکان SEARCH درمورد این مبحث وجود دارد . همچنین یک مرجع اطلاعاتی قدرتمند از اطلاعات بخار، نحوه تولید و استفاده از آن را در این سایت می توان مشاهده کرد .

www.steamforum.com

در این سایت می توان با ماشینکاری و تاریخچه آن آشنا شد. ماشینکاری یکی از زیر گروه های مکانیک می باشد که کاربرد بسیار وسیعی در صنایع دارد . در سایت می توان به اطلاعاتی درزمینه این روش تولید از ابتدا تا کنون بدست آورد .
http://www.mme.tcd.ie/~jbadger/grindingpage.html

شعار این سایت این است که : نرم افزارهای کامپیوتری قادر به محاسبات ساخت می باشند ولی یک مهندس واقعی و طراح فقط می تواند از این ابزارها بهره صحیح ببرد . این سایت درباره مهندسی مکانیک گرایش PIPING بحث می کند . انواع محاسبا و منابع مرجع اطلاعاتی مناسبی را می توان در این سایت در این زمینه بدست آورد که کاملا به مهندسین این رشته کمک می کند تا با نهایت اطمینان به کار خود بپردازند .

http://design.alfred.edu/mechanics.html

این ساین معرفی کننده کتابه ای مرجع مهندسی مکانیک می باشد . در این سایت کتاب های مرجع این رشته را می توان از طریق LINK های قرار داده شده مشاهده کرد .

http://www.solid.ikp.liu.se/solidbook/

کد:
http://www.memagazine.org/
مجله ONLINE مهندسی مکانیک را در این سایت می توان پیدا کرد . همچنین اطلاعاتی در زمینه مهندسی مکانیک ، علت تاسیس این نشریه ، انجمن مهندسی مکانیک امریکا و اخبار و رویدادها را می توات در این سایت مشاهده کرد . غیر از مجله اصلی ، می توان مجله POWER & ENERGY و ONLINE EXCLUSIVE و تعدادی مجله دیگر را نیز می توان از طریق این سایت در دسترس داشت .



کد:
http://www.machinedesign.com/
سایت MACHINE DESIGN ارائه کننده یکی از مجلات پر سابقه در زمینه مهندسی مکانیک می باشد . در این سایت علاوه بر مجله می توان گزارش ها و مقالات بسیاری در زمینه طراحی در مهندسی مکانیک را یافت کرده و از آنها بهره برد . آرشیو اطلاعات ، تکنولوژی ، صنایع ، دپارتمان ها ، اخبار صنعتی ، کتباخانه CAD و E-BOOK های مجانی ، مراکز فن آوری و بسیاری مسیر دیگربرای کسب اطلاعات را می توان در این سایت مشاهده کرد .



کد:
http://www.theengineer.co.uk/Home/Default.aspx
این سایت به معرفی مجله ENGINEER می پردازد . این مجله درباره مهندسی مکانیک و رشته های وابسته به آن به فعالیت مشغول می باشد. در این سایت می توان به ابزار جستجو دست یافت ، همچنین اخبار و رویدادها ، مهندسی طراحی ، مهندسی تولید ، تولیدات ، LINK به سایت های مربوط و موارد بسیار دیگر را می توان در این سایت مشاهده کرد .



کد:
www.mcb.co.uk/ec.htm
در این سایت با ژورنال مهندسی مکانیک گرایش طراحی جامدات و CAD آشنا می شویم . در این سایت مواردی چون تولیدات ، کتابخانه ها ، آرشیو ژورنال ها ، LINK و اخبار و رویدادهای مهم را می توان مشاهده کرد . همچنین امکان ثبت نام در سایت و دریافت مجله از طریق پست الکترونیکی وجود دارد .



کد:
http://www.ihsurc.com/index.html
سایت موسسه IHS که یکی از مراکز اطلاعاتی و منابع درسی برای دانشگاه ها می باشد . در این سایت می توان به اطلاعاتی در زمینه مهندسی مادر ( مهندسی مکانیک ) دست پیدا کرد . امکانات SEARCH نیز در این سایت قرار داده شده است . SE این مجموعه را می توان از طریق این سایت مطالعه کرد و برای این کار باید به عضویت سایت در آمد .



کد:
http://www.engr.colostate.edu/~dga/mechatronics/
در این سایت می توان به یک مرجع اطلاعاتی در زمینه مکاترونیک که تلفیقی از مکانیک و الکترونیک است و معمولا در ساخت روبات ها به کار می رود دست پیدا کرد . در این سایت می توان لیستی از منابع اصلی و مرجع در این رابطه را در اختیار داشت و از آن بهره برد .
__________________


 



کد:
http://www.galleryoffluidmechanics.com/
سایت Gallery of Fluid Mechanics همان طور که از اسم آن بر می آید یک DATABASE از تصاویر موجود در زمینه مکانیک سیالات می باشد . در سایت می توان انواع و اقسام تصاویر موجود از رفتار سیالات را مشاهده کرد .



کد:
http://www-math.mit.edu/~bush/gallery.html
سایت FLUIDE PHOTO GALLERY یک سایت از تصاویر موجود در آلبوم موسسه طراح این سایت در زمینه مواد سیال می باشد .



کد:
http://www.efluids.com/efluids/pages/gallery.htm
این سایت که به شرکت EFLUIDS تعلق دارد یک PHOTO GALLERY قوی در زمینه تصاویر مهندسی مکانیک را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد . آیرودینامیک ، سیالات ، گازها ، جامدات و رفتارهای آب از جمله تصاویری می باشند که در این سایت به طور گسترده به کار گرفته شده اند .



کد:
http://www.vibrationdata.com/
این سایت به ارائه اطلاعات در زمینه VIBRATION می پردازد . این سایت امکان جستجو در زمینه موضوع VIBRATION را فراهم می کند ، علاوه بر این می توان به عناوینی مثل : آموزش ، نرم افزارهای مربوط ، دوره های مرتبط با SHOCK & VIBRATION که در این مجتمع برگزار می شود ، آکوستیک و همچنین گروه آنالیزگر اطلاعات بدست آمده در این سایت دسترسی پیدا کرده و از آنها بهره برد .

کد:
http://www.ecgcorp.com/avsite/index.html
این سایت یک منبع اطلاع رسانی در زمینه تجزیه و تحلیل سیگنال های بدست آمده در TEST های ACOUSTIS و VIBRATION می باشد . در سایت اخبار و اطلاعات مرتبط با موضوع اصلس سایت درج شده است . همچنین مواردی چون بررسی اصوات و لرزش ها ، مقالات ارائه شده و نیز نرم افزارهای مرتبط با این موضوع را می توان در این سایت مشاهده کرد .
__________________


 



  • کلمات کلیدی :
  • نظر شما( )

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    سایت های معتبر در مورد انرژی
    سایت سانا.آی آر
    سلام
    انجمن های مختلف فقط با یک کلیک!
    آکومولاتور
    کتیا
    نرم افزار Fluent
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

      [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

    یــــاهـو
    کل بازدید
    148960
    بازدید امروز
    35
    بازدید دیروز
    28
     Atom 
     RSS 

     درباره خودم

    Tecnology Of  Mechanic

    این وبلاگ شامل کتب الکترونیکی ..عکس ... فیلم مکانیک...مقاله ...پایان نامه ... مکانیک ....

     لوگوی وبلاگ

    Tecnology Of  Mechanic

     دسته بندی یادداشت ها

    word . آباکوس ورژن 6.8 . ال90 . الکساندر فلمینگ (داستان پنی سیلین) . انرژی های نو . انواع چرخدنده . خرید کتاب مهندسی مکانیک . دانلود کتب مهندسی مکانیک . دوست . سیستم انتقال قدرت دو کلاچه . سیستم انتقال قدرت دوکلاچه . کولر اتومبیل . نقاشیهای بسیار زیبا بر روی دیوار .

     آرشیو

    آبان 1387
    آذر 1387
    دی 1387
    بهمن 1387
    اسفند 1387
    فروردین 1388
    تیر 1388
    شهریور 1388
    شهریور 88

    آوای آشنا

    اشتراک