سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Tecnology Of Mechanic

 

میوه دانش، با کردار نیک چیده می شود نه باگفتار نیک . [امام علی علیه السلام]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?

پنج شنبه 87/10/12  ساعت 10:51 عصر

سایت های معتبر مکانیک .....

http://www.efluids.com

سایت EFLUIDS یک سایت اطلاع رسانی در زمینه گرایش سیالات مکانیک می باشد . در این سایت با مواردی چون گالری تصاویر ، آموزش ، اخبار و اطلاعات ، امکان عضو شدن در سایت ، انتشارات ، تحقیقات به عمل آمده و LINK های مرتبط روبرو شد و از آنها استفاده کرد .

http://www.fluidmech.net

دانشکده مکانیک دانشگاه کمبریج در این سایت به معرفی مرجع FLUID MECHANICS خود می پردازد . مرجع الکترونیکی معرفی شده در این سایت مجانی نمی باشد و باید برای دریافت نسخه کامل آن مبلقی را به این دانشگاه پرداخت کرد . اما می توان به مطالبی که به صورت مجانی و برای معرفی و نشان دادن قدرت این DATABASE در سایت قرار داده شده است استفاده کرد . این مطالب درباره قوانین برنولی ، روغن کاری ، سدهای صوتی و امواج آب می باشند . همچنین امکان دریافت مطالب دیگر در زمینه مهندسی مکانیک از طریق LINK هایی که در این سایت ارائه شده اند فراهم آمده است .

http://ercoftac.mech.surrey.ac.uk

این سایت مربوط به کمیته تحقیقات اروپا در زمینه سیالات ، آشفتگی در سیالات TURBULENCE و احتراق می باشد . در سایت به INDEX دسترسی وجود دارد و می توان مطالب را از آن استخراج کرد . علاوه بر این اخبار و رویدادهای جدید را نیز می توان در سایت مشاهده کرد . همچنین LINK های بسیاری به منابع علمی ارائه شده در سایت های مرتبط را نیز می توان در این سایت مشاهده کرد .

http://www.epower-propulsion.com

این سایت درباره پیش رانش یا PROPULSION به ارائه مطالب می پردازد . این سایت کاملا مجانی می باشد و در آن می توان مطالب بسیاری در زمینه نیروی پیش رانش فراگرفت . در سایت آموزش ، انتشارات ، تحقیقات و مقاله ها ، انجمن های تخصصی و LINK های مرتبط را می توان مشاهده کرد .

http://www.funneller.com

این سایت که به سه زبان انگلیسی ، آلمانی و روسی منتشر شده است درباره آیرودینامیک و مسائل پیش آمده درباره این علم بحث می کند . مطالبی درباره اصول آیرودینامیک ، مواد مورد استفاده در صنایع هوافضا ، صنایع خودروسازی و مطالبی درباره حالت آیرودینامیکی پرندگان را می توان در این سایت فراگرفت .

http://www.maths.qmul.ac.uk/~hve/MAS209

این سایت مربوط به دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سلطنتی لندن می باشد . در سایت امکان دریافت کامل کتاب FLUID MECHANICS برای مراجعه کنندگان فراهم می باشد. این کتاب در ? فصل و چندین دوره مسایل ارائه می شود . تمام فایل ها به صورت فرمت PDF می باشند .

http://www.colorado.edu/MCEN/flowvis

در این سایت امکان دیدن حالت های سیالات در اغتشاش و حالت پایداری و سایر حالاتی که برای سیالات پدید می آید به صورت آلبومی از تصاویر فراهم آمده است . مراجعه کنندگان به سایت همچنین می توانند از LINK ها و مطالب دیگری که در سایت قرار داده شده است استفاده کنند .

http://hot-streamer.com/antibubbles

در این سایت به حباب ها پرداخته می شود . همچنین می توان مطالب پایه حباب ها ، ایمنی ، حباب های صابونی و بسیاری عوامل و مسائل مرتبط با حباب ها را در این سایت فرا گرفت و در صورت لزوم می توان از آرشیو تصاویر سایت برای یادگیری بیشتر استفاده کرد .

http://www.vennemann-online.de/waterwaves.html

در این سایت به امواج آب پرداخته می شود . اطلاعات و موارد دانستنی درباره آب و امواج پدید آمده در آن را می توان در این سایت مطالعه کرد . همچنین LINK های زیادی در این سایت در همین زمینه قرار داده شده است تا مراجعه کننده بتواند کاملا با امواج آب و جریاناتی که بر اثر امواج در آب ایجاد می شود مطلع گردد .

http://www.erc.wisc.edu/~debussch/research

در این سایت با یک پروژه درباره Heat and Mass Transfer inTurbulent Reacting and Non-Reacting Flows آشنا می شویم . این سایت کاملا به همین موضوع می پردازد . همچنین می توان مطالب زیادی از قبیل منابع تحقیقاتی این پروژه را در این سایت مشاهده کرد .

http://fluid.power.net

سایت FLUID POWER NET ارائه دهنده مقالات و اطلاعات گسترده و کاملی درباره سیالات و خواص آنها می باشد . در سایت می توان مطالبی مثل تحقیقات به عمل آمده ، نرم افزار ، آموزش ، جستجوی اطلاعات ، وارد کردن اطلاعات و بسیاری موارد دیگر را مشاهده کرده و آنها را مطالعه کرد .

http://www.galleryoffluidmechanics.com

سایت Gallery of Fluid Mechanics همان طور که از اسم آن بر می آید یک DATABASE از تصاویر موجود در زمینه مکانیک سیالات می باشد . در سایت می توان انواع و اقسام تصاویر موجود از رفتار سیالات را مشاهده کرد .

http://www-math.mit.edu/~bush/gallery.html

سایت FLUIDE PHOTO GALLERY یک سایت از تصاویر موجود در آلبوم موسسه طراح این سایت در زمینه مواد سیال است .

http://www.efluids.com/efluids/pages/gallery.htm

این سایت که به شرکت EFLUIDS تعلق دارد یک PHOTO GALLERY قوی در زمینه تصاویر مهندسی مکانیک را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد . آیرودینامیک ، سیالات ، گازها ، جامدات و رفتارهای آب از جمله تصاویری می باشند که در این سایت به طور گسترده به کار گرفته شده اند .

http://www.vibrationdata.com

این سایت به ارائه اطلاعات در زمینه VIBRATION می پردازد . این سایت امکان جستجو در زمینه موضوع VIBRATION را فراهم می کند ، علاوه بر این می توان به عناوینی مثل : آموزش ، نرم افزارهای مربوط ، دوره های مرتبط با SHOCK & VIBRATION که در این مجتمع برگزار می شود ، آکوستیک و همچنین گروه آنالیزگر اطلاعات بدست آمده در این سایت دسترسی پیدا کرده و از آنها بهره برد .

http://www.ecgcorp.com/avsite/index.html

این سایت یک منبع اطلاع رسانی در زمینه تجزیه و تحلیل سیگنال های بدست آمده در TEST های ACOUSTIS و VIBRATION می باشد . در سایت اخبار و اطلاعات مرتبط با موضوع اصلس سایت درج شده است . همچنین مواردی چون بررسی اصوات و لرزش ها ، مقالات ارائه شده و نیز نرم افزارهای مرتبط با این موضوع را می توان در این سایت مشاهده کرد .

http://www.gmi.edu/~drussell/Demos.html

سایت Acoustics and Vibration Animations سایت جالبی است که درآن فیلم های کوتاه انیمیشن آموزشی درباره علوم آکوستیک و لرزش در آن موجود است . این سایت حاوی لیستی از موضوعات VIBRATION و ACOUSTIC است که می توان با انتخاب آنها به فیلم های آموزشی دررابطه با آن موضوع دسترسی پیدا کرد .

http://www.sandvmag.com

در این سایت می توان به یک مجله در رابطه با کنترل لرزش و صدا دسترسی پیدا کرد . این مجله مطالبی چون جداول ارائه شده در راستای این رشته را در این سایت ارائه می کند . همچنین می توان عناوینی چون جستجو ، DOWNLOAD و LINK را در این سایت مشاهده کرد و از آنها استفاده نمود .

http://order.ph.utexas.edu

این سایت به کاربرد آمار در مکانیک می پردازد . نحوه تجزیه تحلیل گراف ها را نیز در این سایت می توان فرا گرفت . در سایت علاوه بر موضوعاتی که اشاره شد امکان برقراری ارتباط با مرکز و درخواست دریافت جزوه آموزشی این موسسه در این سایت پیش بینی شده است .

http://cmm.info.nih.gov/intro_simulation/course_for_html.html

این سایت توسط گروهی از محققان امریکائی در زمینه مکانیک کوانتوم تاسیس شده است . در این سایت به شبیه سازی مولکول های درشت پرداخته می شود و در راستای همین امر یک کتاب مرجع در این سایت قرار داده شده تا علاقمندان بتوانند از آن بهره ببرند . این کتاب و چند منبع اطلاعاتی دیگر که در این سایت وجود دارند به صورت لیست هایی از فهرست آنها در سایت قرار داده شده اند و می توان به آنها دسترسی داشت .

http://www.theory.chem.washington.edu/~trstedl/quantum/quantum.html

این سایت با نام Intro to Quantum Mechanics در زمینه رفتارها و نحوه بررسی در مکانیک کوانتوم به بررسی و اطلاع رسانی می پردازد . در سایت می توان اطلاعاتی درباره مکانیک کوانتوم ، نحوه بررسی گراف های بدست آمده و چگونگی رفتار کوانتوم را بدست آورد که می تواند برای محققان و علاقمندان این رشته کاملا مفید و کاربردی باشد .

http://www.vjquantuminfo.org

این سایت به ارائه مقالات و نتایج تحقیقات در زمینه QUANTUM می پردازد . کتاب های الکترونیکی ، مقالات الکترونیکی و چاپی و همچنی LINK های قرار داده شده در این سایت و امکانات SEARCH این سایت آن را به یک مرجع تحقیقاتی در زمینه QUANTUM تبدیل کرده است .

http://www.ussdams.org

جامعه سدهای امریکا در این سایت به معرفی خود می پردازد . در این سایت اطلاعات فنی ، کنفرانس ها ٍ پروژه های انجام شده و پروژه های در دست ساخت اعم از سدهای بزرگ و کوچک ، برنامه های آموزشی و مجله منتشر شده دراین موسسه را می توان مشاهده کرد .

www.desertusa.com/colorado/parker_dam/du_parkerdam.html

در این سایت با شرکت سازنده سد به نام PARKER آشنا می شویم . این شرکت سدی را بر روی رودخانه کلورادو ساخته است و در این سایت مراجعه کنندگان را با سد و درباره موارد جانبی مانند محیط زیست ، کشاورزی و حیات وحش که توسط این سد از خشکی نجات داده شده اند صحبت به میان می آورد .

http://users.owt.com/chubbard/gcdam

در این سایت با پروژه تاسیس یک سد در کلمبیا آشنا می شویم . در سایت می توان اطلاعاتی چون عکس ، اطلاعات فنی ، اطلاعات جغرافیائی منطقه و LINK های مرتبط با این پروژه را مشاهده کرد .

http://www.sunsetcities.com/hoover-dam.html

شرکت متخصص در ساخت سد HOOVER در این سایت به معرفی شرکت و ساخته های خود می پردازد . در سایت می توان یک آلبوم عکس از سدهای ساخته شده توسط این شرکت را مشاهده کرد . همچنین LINK هایی به سایت های سدهای ساخته شده در سایت قرار داده شده است . اطلاعات فنی و جغرافیائی سدهای ساخته شده را نیز می توان از این سایت دریافت کرد .

http://www.people.cornell.edu/pages/tw36

این سایت متعلق به یک دکتر جوان چینی می باشد که در دانشگاه cornell به تدریس مشغول است . این دکتر در زمینه سدها فعالیت می کند و گرایش وی شبیه سازی سه بعدی برای سطوح آزاد سیالات می باشد . در این سایت می توان رساله دکترای این دکتر و نیز ANIMATION هایی از سدها و علل شکستن آنها را DOWNLOAD کرد .

http://www.sali.freeservers.com/engineering/cfd

در این سایت با یک نرم افزار شبیه ساز به نام COMPUTATIONAL FLUID DYNAMICS آشنا می شویم یه به اختصار CFD نام گرفته است . این نرم افزار توانائی شبیه سازی رفتار سیالات و گازها را برای تقریبا همه حالات دارا می باشد . تعیین حالت آیرودینامیک هواپیماها ، کشتی ها ، نیروهای وارده به سدها و همچنین یک گالری از تصاویر خروجی این نرم افزار را می توان از مطالبی دانست که در این سایت می توان مشاهده کرد .

http://www.mel.nist.gov

دراین سایت با مجله ای الکترونیکی آشنا می شویم به نام MANUFACTURING ENGINEERING LABORATORY که به MEL مشهور است . در این سایت به ارائه مطالب و تحقیقاتی که در زمینه مهندسی مکانیک به عمل آمده است پرداخته می شود . منابع تحقیقاتی که در آنها می توان نتایج بسیاری از تحقیقات محققان را مطالعه کرد از جمله امکاناتی است که در این سایت قرار داده شده است . همچنین مجله و آرشیو آن در اختیار بازدیدکنندگان از سایت قرار دارد . اخبار و رویدادهای جدید دنیای مکانیک نیز در این سایت قابل دسترس می باشند .



  • کلمات کلیدی :
  • نظر شما( )

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    سایت های معتبر در مورد انرژی
    سایت سانا.آی آر
    سلام
    انجمن های مختلف فقط با یک کلیک!
    آکومولاتور
    کتیا
    نرم افزار Fluent
    [عناوین آرشیوشده]

    بالا

      [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

    یــــاهـو
    کل بازدید
    148919
    بازدید امروز
    22
    بازدید دیروز
    5
     Atom 
     RSS 

     درباره خودم

    Tecnology Of  Mechanic

    این وبلاگ شامل کتب الکترونیکی ..عکس ... فیلم مکانیک...مقاله ...پایان نامه ... مکانیک ....

     لوگوی وبلاگ

    Tecnology Of  Mechanic

     دسته بندی یادداشت ها

    word . آباکوس ورژن 6.8 . ال90 . الکساندر فلمینگ (داستان پنی سیلین) . انرژی های نو . انواع چرخدنده . خرید کتاب مهندسی مکانیک . دانلود کتب مهندسی مکانیک . دوست . سیستم انتقال قدرت دو کلاچه . سیستم انتقال قدرت دوکلاچه . کولر اتومبیل . نقاشیهای بسیار زیبا بر روی دیوار .

     آرشیو

    آبان 1387
    آذر 1387
    دی 1387
    بهمن 1387
    اسفند 1387
    فروردین 1388
    تیر 1388
    شهریور 1388
    شهریور 88

    آوای آشنا

    اشتراک